22 Ağustos 2010

Yardım(!)

Akşam vakti iftar sofrasında ezanlar okundu iftar programı bitti haberler başladı. Şimdi haberler normal seyrinde devam ediyor sıra pakistanla ilgili habere geldi. Yardımlardan felan söz ediyor ve ekranda da pakistandan görüntüler var. Ve işte öldüren sahne bi adam bi kamyonun üstünde elinde bir şey var aşağıda duran adama veriyor. koka kola! evet evet şu coca diye yazılanından böyle altılı mı dörtlü mü paketliyorlar ya o kalın poşetlerle ama bariz belli o kırmızı yazısından plastik şisesinden felan bildiğin koka kola! şerefsizleeeeeerrrrr or...u çocuklarıııııııı vampirleeeeerrrr kapitalist sünepeler  Allahın belası p.çleeeeerrrr bu kadar mı lan insanlık bu kadar mı içecek su bulamayan o çocuklara kola dağıtmak "hadi kitabınız yok ulen Allahınızda mı yok" hangi söz bu durumu açıklar hangi sıfata layık bunlar bu insanların çocukları var mı sevgi nedir biliyorlar mı yada insan olduklarına dair hayatlarında herhangi bir emare var mı bu nedir şimdi aziz okur koyun hadi şunun adını koyun Allah belanızı versin hepinizin yaa Allah belanızı versin bunun adı yok buna söylenecek hiç bi kelime yok yaaa 








Ben benzetmiyorum değil mi o dediğim şey yani şuna bak yaaa Allahcc ım yarabbim yaaa 

3 yorum:

Adsız dedi ki...

müslüman lanet okuyan değildir..

Kemal Korucu dedi ki...

kim diyor nerde yazıyor ALLAHcc ın Kahhâr ismi yok mu onları kahretmesi için duada mı etmeyelim sessiz mi kalalım

Anonymous dedi ki...

müslüman lanet okuyan değildir..