22 Şubat 2010

Hızlı Bir Hafta İşte...

Geçen hafta salıydı abimin askere gideceğini öğrendiğimde. Tabi ertesi günden itibaren her gün izin istediğimi söylediğim ve cuma günü gereken cevabı aldım "haftaya cuma git pazartesi gel." Abim askere gidiyor len manyak dedikleri lafa bak yaaa aklıma geldikçe hala sinir oluyorum. Tabi salı gününden itibaren yaptırdığım üç uçak rezarvasyonuda vaktinde satın alınmadığı için iptal oldu. Neyse şimdi işten çıktık aradakileri anlatmıyorum sabah 7.10 uçağına bilet aldım netten. Sabah bi kalktım saat 6.33 hızımı hatırlamıyorum aziz okur ama akdeniz caddesinde taksiye bindiğimde altı otuzyediydi. Abi dedim yetiştir beni. Hiç kırmızı ışık felan dinlemedik tabi sabahın körü yollar boş elli geçe iç hatların kapısının önünde bıraktı beni sağolsun. Elimde çanta koşarken zaten belim ağrımış biraz bir hafta ağrısını çektim ama vardım biletimi almak için. Konya uçağı kalktımı dedim. Yüzüme baktı önce nerdesin sen diye bi sordu biletimi verdi sonra anladı ki yüzünde mal ifadesi olan ben bi halt edemeyeceğim elinde telsiz sordu "konya kalktımı" bekliyormuş "beklet yolcum var" (uçağı değil uçağa gidecek otobüsü bekletiyoruz) hadi dedi o önde ben arkada onbeş yirmi metre güvenlik kuyruğu var zaten en öne geçtik dış kapıya kadar geldik eliyle işaret etti öndeki bayana git diye. Teşekkür ettim döndüm kimlik bilet otobüse adımımı bi attım ilk işim çevreme bakınmak oldu herkeste bana bakıyordu binefes verdim zaten. Olay havaalanı personeli için çok karşılaşılan bir olay mıdır bilmiyorum ama benim başıma ilk defa geliyor fatihten havaalanına yarım saatte neyse Konyada 5 gün rapor aldım abimle tirit ve etliekmek yedim akrabalar geldi en güzeli yeğenim yavuz yorulmak bilmedi felan işte dün gene aynı şirketin bi başka uçağıyla geri döndüm abim 24 şubat çarşamba akşamı yolcu amasyaya gidiyor ALLAHcc hayırlı tezkereler nasip eylesin ona ve 24 şubat aynı zamanda benimde doğum günüm yaşlanıyoruz yaaaa o değilde sanki benim anlatacağım daha çok şey var gibiydi neyse